Linklist

10 Ocak 2014 Cuma

Yeni bir iş!

İş değişikliği, bir diğer deyişle 'transfer' iş hayatımızın bir gerçeği olmakla birlikte, bu kararı almak her zaman düşündüğünüz kadar kolay olmayabilir. En azından benim için böyle oldu.



Festo'da çok yoğun ve hızlı biçimde geçirdiğim 4 sene içerisinde çeşitli sebeplerle zaman zaman ayrılmayı düşünmüştüm. Bu fikir, zaman zaman gel git yapsa da, son dört aydır kafamda tamamen olgunlaştı ve yeni firmalarla görüşmeye başladım. Armudun sapı, üzümün çöpü derken, fark ettiğim şey, aslında olaya biraz duygusal{gerçek anlamıyla :)} baktığım için firma değiştiremediğim oldu.

Zira, Festo'yu çalıştığım bir şirket olarak değil, bir ev olarak görme eğilimindeydim. "Festocu" gömleği üzerime yapışmıştı ve ben içten içe bunu çıkartmak istemiyordum.

Ancak, çıkartmam gerekiyordu. Kafamda olayı son bir kez daha netleştirdikten sonra, bir arkadaşımın referansıyla Yaskawa firması ile görüştüm.

---- Evet bundan önceki bölümleri, yeni işime başlamadan 2 hafta önce yazdım. Ancak yayınlamadan önce yeni işime başlamayı beklemek istedim, zira, aynı yazı içerisinde, hem işten ayrılmadan önceki duygularımı hem de yeni işime başladıktan sonraki düşüncelerimi paylaşma olanağım olacaktı. Ve öyle de oldu. Güzel oldu. -----

Bugün 10.01.2014, yeni işimde, ilk haftamı geride bırakıyorum. Önümüzdeki hafta ürünler hakkında bilgi almak amacıyla, Almanya'ya gidiyorum.

Festo'dan ayrılırken kafamda kurup bozduğum bir sürü düşünce, şimdiden geride kaldı.

Önümüzde, daha büyük projeler, daha yoğun bir süreç var. Bunun için hazırlanmam lazım. Bomba gibiyiz :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder