Linklist

16 Aralık 2013 Pazartesi

Haftaya, İsrail

Selamlar,

İşim gereği, sürekli seyahat halindeyim. Gerek ürünlerimizde ilgili müşterilere verilecek eğitimler, kendi firmamın farklı ülkelerdeki yerel kuruluşlarının mühendislerine verilecek eğitimler, gerekse yazılımını yaptığım bir makinenin devreye alması veya yazılım revizyonu gerektiren servisleri amacıyla olsun, bir çok sebeple bir çok noktaya ziyaretlerde bulunmam gerekiyor.

Sırada, İsrail var.


Daha önce böyle bir blog yayınlama fikri aklımda olsaymış ne güzel olurmuş diye düşünüyorum aslında. Zira, 4 senelik FESTO tecrübemde, bir çok şehir ve ülkede, bir çok müşteriyi gezdim ve bir çok makine devreye aldım. Bunlarla ilgili küçük de olsa notlar tutmak, güzel olurdu diye düşünüyorum.

Ancak firmamdan ayrılmaya karar verdiğim dönemde, böyle bir blog yayınlama fikri oluştuğu için, FESTO markası altında yaptığım iş gezilerinin bir çoğunu bloglama fırsatını da doğal olarak kaçırdım.

Ancak önümüzdeki hafta İsrail ziyaretim olacak. İsrail'e daha önce bu blogda tanıttığım tripod sisteminin devreye almasını ve eğitimini gerçekleştirmek üzere gideceğim. Eminim, ilginç bir seyahat olacak.

İş ve İsrail'le ilgili izlenimlerimi buradan paylaşacağım.

Şimdilik iyi geceler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder