Linklist

21 Ocak 2014 Salı

Sırada Almanya/Frankfurt/Eschborn!

Selamlar,

13.01.2014 ile 18.01.2014 tarihleri arasında, Almanya'nın Frankfurt Şehrinde, Eschborn'de bulunan "Yaskawa Europe" firmasına, eğitim almak amacıyla bir ziyarette bulundum.

Türk-Alman sanayi odası aracılığıyla vize başvurusunda bulunduğum Almanya'dan, vize almakta ve ülkeye giriş çıkışlarımda herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Fakat Alman konsolosluğuna buradan, verdikleri 6 aylık vize için teessüflerimi iletiyorum. İnsan vermişken 1-2 senelik verir. Her 6 ayda bir vize mi yenileyeceğiz :)

Ziyaretim ve şehirle ilgili detayları daha sonra, vaktim olduğunda yazacağım. Fakat şimdilik bu vesileyle, Eschborn'deki eğitimim süresince kendilerine çok ısındığım takım arkadaşlarıma bir mesaj vermek isterim.



Mustafa abi, David, Julien, Klaus ve ismini hatırlamadığım tüm arkadaşlar.

Konukseverliğiniz için teşekkür ederim. En yakın zamanda Türkiye'ye bekliyorum.

Yaskawa, (şimdilik) çalışmak için çok güzel bir yer :)

Ps: Mustafa abi, David, Julien, Klaus and all the other colleques that i can't remember now,  many thanks for your hospitality. I would be pleased to see you in Turkey soon!

Yaskawa, for the moment, is a great place to work!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder