Linklist

31 Mayıs 2020 Pazar

Blog'u kapatıyorum.

Merhaba,

Blog, içinde kapsamlı bir içerik olmamasına rağmen, bugün itibarıyla ayda 800 ila 1200 arasında sayfa görüntülemesi alıyor. Katma değerinin düşük olduğunu düşündüğüm için bloga yazı girmeyi sonlandırıyorum. Sebeplerine dair 3-5 paragraf yazı yazdım fakat son tahlilde gereksiz bulduğum için silip bu cümlelerle dükkanı kapatıyorum.

Önemli olduğunu düşündüğüm blog yazısı


En çok ziyaretçi alan iki blog yazısı: 



Taslak yazılar:

Blogda kayıtlı, taslak halinde olan fakat tamamlamak önceliklerimin arasında olmadığı için bir türlü tamamlamadığım yazıların başlıklarını listeliyorum, belki siz tamamlarsınız.

  1. Fonksiyonel Emniyet (Functional Safety) ve "Standartlara göre acile basınce servonun enerjisi her halükarda zınk diye kesilmeli" algısı.
  2. OEM Makina İmalatçısına Teknik Desteğin Önemi
  3. Servo Motor Freni Nasıl Kullanılır? (A guid to use servo holding brakes)
  4. Bersisa, "Hz. Mevlana'dan bir Mesel" (Tiyatro değerlendirmesi)
  5. Ailemize yeni bir ürün katıldı. Hoşgeldin GA700 :) (Bu blogu önce yayınlayıp, sonra iş arkadaşlarımın fotoğrafını içerdiği için yayından kaldırmıştım)
  6. Elektrikten mekanik hareket nasıl elde edilir
  7. Codesys vs KWSoftware

Kendinize iyi bakın :)
Fatih Gündoğan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder